Voščilnica piramida

Z Andrejo se bova v Septembru poigrali z stencil šablonami Dutch Dobadoo. Z njimi izdelamo zanimive oblike voščilnic, v njihovi ponudbi pa so tudi klasične stencil šablone z katerimi lahko barvamo različne vzorce na papir.

Kar nekaj jih imam na zalogi in z veseljem jih uporabljam.

Za prvo nalogo sem izbrala šablono z katero izdelamo pokončno piramidasto voščilnico.


Za okrasitev  pa sem posegla po prelepih papirjih Scrap Boys Lady in Red.


Osnovo za voščilnico sem narisala na bel 300g papir s pomočjo stencil šablone Duch Dobadoo.

Izrezača sem jo z pomočjo olfa noža in ravnila.

Na izrezano osnovo sem nato naredila še pregibe, da se voščilnica lahko postavi v obliki paramide.


Pregibe sem naredila z pomočjo plošče za utore..

 
Nato sem z pomočjo stencil šablone narisala in nato ozrezala papirje za okrasitev piramide.


Izrezane papirje sem z nožem rahlo nacefrala. S tem dobimo dodaten starinski videz.

Robove sem nato še posenčila z Distress oxide blazinico Frayed Burlap.


Že prej se najbrž opazile izrezane okrasne detajle za voščilnico. Za leplenje le teh uporabljam različne debeline obojestranskega traku in blazinic. V zadnjem času pa se poslužujem tudi kartona, ki ga narezem na ustrezne trakove in z njim podlagam 3D izreze.


Takšna oblika voščilnice se zaradi svojih pregibov zloži in jo lahko pošljemo tudi v koverti po pošti.
 

Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija

 Šablona Dutch Dobadoo
PapirjiScrap Boys Lady in red
Bel karton 3oog
Plošča za utore
Ravnilo
Škarje
Distress blazinica
Aplikator za senčenje
Različni 3D obojestranski trak in blazinice
 

Komentarji