Številka za rojstni dan

Z Andrejo bova v Avgustu posegli po LemonCraft papirjih in z njimi ustvarjali romantične voščilnice.

Jaz sem si za prvo nalogo izbrala izdelavo voščilnice v obliki številke. Osnovo sem si izdelala sama tako, da sem ustrezno obliko in velikost želene številke natisnila na debelejši papir in nato iz tega izdelala šablono za osnovo voščilnice.

Za okrasitev pa uporabila papirje LemonCraft iz serije Waiting for you.

Moje osnovno sredstvo za ročno izrezovanje papirja so  Škarjice Tima Holtza in pa olfa nož.

Plasti vzorčastega papirja sem nato z 3D lepilnim trakom nalepila enega na drugega in dobila večplastno voščilnico.

Iz bloka za izrezovanje motivov sem izrezala medvedka, čeveljčke in ostale dodatke.

 

Poiskala med papirnatimi rožami ustrezne in izrezala vitice z listki.

Tokrat sem kot posebnost dodala še črke na kockah, katere se lahko nanizajo na vrvico.


Izrezane motive in rožice sem tokrat vse prilepila z Taky Glue lepilom. Le kockice z vročim voskom.

Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija

 
Papirji LemonCraft
Škarje Tonic Studio Tim Holtz
3d Lepilni trak
3d Lepilne blazinice
Papirnate rože
Tacky glue lepilo
Bel karton 300 g

Komentarji