Morska voščilnica za rojstni dan

Z Andrejo bova v Avgustu posegli po LemonCraft papirjih in z njimi ustvarjali romantične voščilnice.

Za drugo nalogo v Avgustu sem uporabila  morsko obarvane papirje Sunny love.

Za meni zelo drago osebo sem izdelala voščilnico za njen rojstni dan. Ker je velika ljubiteljica morja, so papirji kakor naročeni zanjo.


Izdelave mojih voščilnic so bile še tolikokrat opisane, da se tokrat ne bom ponavljala.

Motive in listke sem izrezala iz bloka za izrezovanje LemonCraft Sunny love.

 

Nato sem se lotila izdelave slaminka, ki sem ga dodala kot okras.


Na bel papir sem nalepila dva kroga iz Kappa plošče. Lahko bi uporabila tudi pokrovček plastenke, vendar se mi je zdel previsok.

Vse skupaj sem nato ovila z vrvico iz konoplje, lahko pa uporabimo katerokoli vrvico, ki vam je všeč.


 Nakole natančno in z ne preveč lepila, da se vam ne packa ovijete klobuček.


Končan klobuček sem nato previdno izrezala iz papirja in mu dodala še moder okrasni trakec.





Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija

 

Set papirjev LemonCraft Sunny love

Bel Karton za osnovo

Lepilo Tacky glue

Lepilna pištola

Satenast trak

Čipka

Tekoče Nuvo perle

Distress Oxide balizinica Uncharted mariner

Komentarji

  1. O kako lušten klobuček! Hvala za navodila! Res lepo izpade na krasni voščilnici!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar