MORJE

  Dvakrat v mesecu v Craft-alnici z Andrejama pripravimo novo nalogo. Tokrat imate čisto proste roke, da le na izdelku prikažete VODO: morje, jezero, reko, lužo, dež......

Jaz sem si izbrala morje, ker ga letos v živo ne bom imela, sem si priskrbela kar nekaj papirja z morskimi motivi.

Papirji Stamperia Sea Dream so mi tako všeč, da sem jih morala spet uporabiti.

Mojo klasično postavitev v morskem slogu na Slimline voščilnici.

Enkrat si bom privoščila zimski oddih na morju.To pa res že dolgo želim uresničiti.

Po navdih zavijte k Andreji L. in Andreji M.  Pa k Zvonki, ki je tokrat pripravila kar dve voščilnici na našo temo in k Flori iz Pink and paper, ki je v Avgustu naš sponzor.

 

Komentarji

  1. Kako zelo lepo voščilnico si ustvarila. Vesela sem, da si se spomnila na nas in nam v Veselo hiško poslala razglednico z morja. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je tvoja morska voščilnica in tvoje slimline vedno prepoznam.
    P.s. tudi pri tebi se je bilo zelo težko prijaviti za komentar, sem morala ene trikrat poskusiti, ne vem zakaj se to dogaja....Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica :-)) Super lepo si jo sestavila in odela v modrino❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno voščilnico si izdelala!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna morska voščilnica. Hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Goga zelo lep morski pozdrav si ustvarila. Hvala, ker si se nam pridružila pri izzivu v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita vintage in romantična voščilnica z morskim poletnim pridihom. Hvala za obisk v Veseli hiški. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar