Metulji

  Dvakrat v mesecu v Craft-alnici z Andrejama pripravimo novo nalogo. Za drugo nalogo v mesecu Avgustu smo si zaželele, da na  na voščilnici uporabite majhno živalico, žuželko s krili.

Jaz sem se odločila za metulje.


 Izrezala sem jih vzorčastega papirja, ki je že precej dolgo v moji ustvarjalni sobi.


 Napis je zlato embosiran. 

 Po navdih zavijte k Andreji L. in Andreji M. V tem izzivu s nam je pridružila tudi NinaS, ki je tokrat pripravila kar dve voščilnici na našo temo in k Flori iz Pink and paper, ki je v Avgustu naš sponzor.

  

  Voščilnico lepim še v galerijo Najlepšega para, saj sem uporabila Tinin napis.



Komentarji

  1. Zelo lepo metulčkasto voščilnico si izdelala

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa, nežna in krasno sestavljena je tvoja voščilnica z metulji :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar