Praznična vrata

 Sobota je dan za praznične voščilnice pri 52  Christmas Card Trowdown

To soboto si jeKathy zaželela, da na svojih voščilnicah uporabimo drobne izrezane elemente.

Priznam, da je to meni ljuba tehnika izdelovanja voščilnic in kar precej materjala za izrezovanje se najde v mojih škatlah z papirjem.


Iz bloka pairjev za izrezovanje sem izrezala vse okrasne elemente. Z 3D blazinicami sem jih nato nalepila na vrata v različnih nivojih.


Dodala sem še napis in nepogrešljive tekoče perle.

Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju čez celo leto.

 

Komentarji

  1. Your door is beautiful! I wish I had a wreath like this for my own door! Awesome fussy-cutting!

    OdgovoriIzbriši
  2. oh Goga, c'est une merveille, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. I just love your card, to me I see the thinking process of bringing just the right elements together and creating a unique, because it's what you were able to see...It's a one of kind and I just love it...awesome work friend! Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar