Okrašena Merci čokolada

 Včasih voščilnica ni dovolj, včasih bi rade podarile nekaj več, za takšno priložnost so čudovita pozornost v prelep ovitek zavite čokolade.

Merci čokolada že sama po sebi pove zahvalo.

V ta namen lahko že kupimo osnove za različne čokolade, prav nič težko pa takšnega ovitka ne izdelamo same. Za okrasitev sem posegla po prekrasnih Stamperia papirjih in dodatkih Sea dream.

Za okrasitev sem uporabila tudi okvir iz smole, katerega mi je prijazno odlila Andreja.


V notranjost sem poleg čokolade dala še TAG z zahvalo.


Najprej sem narezala vse papirje, da pokrijem vse stranice osnove za čokolado.

Robove izrezanih papirjev sem najprej natrgala z olfa nožem in jih nato še vse rahlo posenčila z Distrss Oxide blazinico in aplikatorjem.


Nato sem vse papirje prilepila z začasnim lepilnim trakom, da sem si vse ustrezno razporedila in pokombinirala.

Lepila sem z tekočim lepilom, če ga nanašate res tanko ne moči papirja.

Na koncu je sledilo le še okraševanje prve strani čokoladnice.

Sistem je vedno enak, veliko kompliciranja dodajanja in odvzemanja okraskov in listkov. Nikoli si ne morem vnaprej pripraviti vsega za uporabo, vedno še nekaj brskam in dodajam.


Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija

 
Papirji in dodatki Stamperia
Distress oxide blazinica
Aplikator za Distress
Lepilo
Sizzix Sidecick
začasnia lepilna miška 
Različni trakovi in čipka

Komentarji