Barve poletja

   Dvakrat v mesecu v Craft-alnici z Andrejama pripravimo novo nalogo. Za drugo nalogo v mesecu Juliju smo si zaželele, da na voščilnici uporabite barve po priloženi barvni shemi.

BARVE POLETJA 

smo pimenovale izziv,

na voščilnici uporabite barve poletja, iz priložene palete, uporabi vsaj 3 barve .

Za tokratni izziv sem izbrala povečini Tinine šablone tropskega cvetja.

Izrezala sem jih iz akvarelneg
a papirja ki sem ga pobarvala z Distress Oxide bazinicami v željenih barvah izziva.

 Liste sem barvla tako, da sem kar z blazinico vlekla diagonalne črte najprej v eno smer nato še v drugo in dobila zanimiv različno pobarvan papir.

Barvna karta po kateri boste ustvarjale.

 Po navdih zavijte k Andreji L. in Andreji M.  Obe sta so pripravile fantastične voščilnici.
 
 
 
Sponzor izzivov v mesecu Juliju je
 

Komentarji

  1. Čudovito voščilnico si sestavula, prav poletno sveža je!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo Goga kako je lepa in kako super si ujela vse barve :-)) Zelo lepa poletna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar