Baby Shower

 Baby shower ali zabavo ob odkritju otrokovega spola je nekaj, kar kar se tudi pri nas pogosto dogaja. V bistvu je ideja luštna, skličeš sorodnike in prijatelje na kup in kar vsem naenkrat poveš otrokov spol. Pa še zabava je zraven, kar pri nas Slovencih ni nikoli odveč.

Zato sem se ta teden odločila, da izdelam eno tako luštno za Baby shower. Pa za punčko, vse preveč fantov je zadnje čase okrog mene.


Tale luštna nosečka me je poklicala iz pole papirja Lexy design katere v Darilnici najdemo pod okriljem Laserove Love.


Iz pole papirja sem najprej izrezala motiv mamice z trebuščkom, copatk in ovčke. Ostali papir pa, ki je obojestranski uporabila za vzorčasto osnovo voščilnice v obliki slinčka.Tako vam tudi želim pokazati, da iz ene pole papirja lahko izdelamo prav lep in okrašen izdelek.


Osnovo za voščilnico sem z pomočjo stencil šablone izrezala iz belega papirja.V zadnji del pa sem nato z pomočjo plošče za utore naredila še prepogib, da sem ga lahko prilepila na osnovo in tako dobila voščilnico v obliki slinčka.


Ročno izrezane papirje za voščilnice s škarjami ali pa z Olfa nožem, s katerim največ izrezujem vedno po robovih nacefram in včasih tudi osenčim z distress- i. Zato, da prekrijem nepravilnosti ročnega rezanja in dodam globino osnovi.


Ko je osnova izdelana nastopi meni najljubši del izdelave voščilnice. Okraševanje, to je moj trenutek. Uživam v sestavljanju dekoracije na voščilnici.

Listke različnih barv in oblik sem izrezala s Sidekick strojčkom. 


Listkom iz pavs papirja sem z pomočjo orodja za reliefno odtiskovanje dodala še nekaj listnih žil.

Za lepljenje različnih materialov uporabljam različna lepila. Na tej voščilnico sem uporabila vroč vosek za rože, 3d blazinice za motive in lepilo za papir.

Za piko na i pa še Nuvo tekoče perle.

Sedaj pa le še počakamo na prvo punčko v bližini ali pa družini.

Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija

 Papirji Lexy design Laserove love
Plastična stencil šablona slinčka Dutch Doobadoo
Plošča za utore
Kost za prepogibe
Distress Oxide roza blazinica
Aplikator za nanašanje barve
Sizzix Sidekick strojček
Orodje za reliefno odtiskovanje
Različna lepila in lepilne blazinice
Nuvo tekoče perle
Škarje

Komentarji