Dobrodošla mala deklica

 Dojenčkastih voščilnic ni nikoli slabo imeti na zalogi. Ta osrednji motiv sem si izbrala štorkljo, ki nosi culo. Šablono Yvonne Design imam res že dolgo doma, pa sem jo tokrat uporabila prvič.


Voščilnico - tresočko sem izdelala po navodilih TIne iz Najlepšega para. Že ob ogledu njenega posnetka sem vedela, da je tak način okvirja fantastičen za tresočko.


Najprej sem izbrala ustrezne papirje. Toliko, jih imam doma, da je nujno uporabljati zaloge. Iz belega 3oog, papirja sem nato izrezala  štorkljo in culo. Štorkljo sem nato pobarvala z Distress Oxide blazinicami in malimi aplikatorji.


Štorkljo sem nato zalepila v plasteh in za konec dodala raje culo iz potiskanega papirja.

Oko štorklje sem izrezala z luknjačem.


Nato sem iz rožnatega papirja z teksturo izrezala okvir za tresočko. Tinina šablona za 3D učinek je čudovita in vsestransko uporabna.

 
Za podlago okvirja sem nato izrezala ustrezen kvadrat z šivi in nalepila okvir.
Dodala sem sequins in čez vse prilepila okvir iz acetatne folije.
Dodala sem še kotnike in okraševanje se je začelo.
 

Okraševanje voščilnic je moja strast, o tem bi vam lahko napisala cel roman. Naj povem le to, da sem za liste in cvetove uporabila papirje z teksturo. Didaa sem še rumene Nuvo tekoče perle, ki so se prav lepo oprijele tudi acetatne folije.

Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija

 
Šablona štorklje Yvonne Creations
Papir z teksturo
Vzorčast papir 
Bel 300 g  karton  
Distress Oxide blazinice
Set malih aplikatorjev 
Obojestranski lepilni trak
Lepilo
Sequini
Nuvo tekoče perle

Za Galerijo najlepši par

Komentarji