Reciklaža

  Dobro jutro, sobotna jutra so rezervirana za praznične izzive pri 52 Christmas Card Trowdown. V  maju nam Tracy izbira naloge in za zadnji mesečni izziv si je zaželela na voščilnici videti kako bomo uporabile ostanke papirjev in izrezovanja.

Ta teden torej recikliramo ostanke papirja.


 Na moji ustvarjalni mizi imam manjšo škatlo z ostanki papirjev in že izrezanimi motivi.

Pobrskala sem po njej in ne boste verjele prav vse sem našla že pripravljeno.

List z zelenimi trikotniki sem imela že izrezan, samo robove sem natrgala in jih obarvala z Distress barvo.

Dodala sem še že dolgo nazaj izrezane motive daril in laterne.


 Super izziv, da malo porabimo že pripravljene zaloge.

Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju čez celo leto.

 
 

Komentarji

  1. oh la la Goga, cette lanterne me fait rêver... j'adore cette ambiance, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Love that lantern image! Sweet card!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar