Poroka

 V mesecu Maju bova z Andrejo posegli po štampilkah Stampingbella. Ker je v Maju cel kup porok se mi je zdela štampiljka Brett & Brenda get married čisto prava izbira.

Tokrat sem se lotila barvanja z suhimi barvicami, za odtiskovanje pa sem uporabila gladek 280 g papir.


 Izdelala sem precej preprosto DL voščilnico za poroko. 


Štampiljko sem z pomočjo naprave za odtiskovanje odtisnila na gladek bel papir.


Kakor sem že povedala, sem barvala z suhimi Polychromos barvicami.


 List z pobarvanim motivom sem nato še malo okrasila. Dodala sem samolepilne perle, cvet iz blaga in izrezan napis, ki se ujemo z odtisnjeno štampiljko.


Skoraj ves materijal za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija

 
Štampiljka Stampingbella
Bel 280 g papir
Črn papir z teksturo
Črna blazinica
Naprava za odtiskovanje
Sizzix strojček
DL osnova za voščilnico

Komentarji