Poletje

Poletje prihaja in zato sva se z Andrjo za izziv v FB skupini Papirčkarce odločili, da mu nameniva prav posebno pozornost.

POLETJE

sva preprosto poimenovali izziv in želiva si, da nama pokažete karkoli na poletno temo, lahko kvačkaš, šivaš, rišeš.......

Jaz seveda papirčkam. Izdelala sem slastno poletno voščilnico z češnjevo pito.


 Češnjeve si letos najbrž ne bomo privoščili, ker češenj pri nas na drevesih ni niti za vzorec.


Za pito sem uporabila krasno šablono, izreze pa pobarvala z Distress oxide blazinicami in aplikatorji za senčenje.

Češnjeve cvetove sem izdelala z pomočjo cvetov jagod in kolekcije Najlepšega para.

Za osnovo sem posegla po čudovitih papirjih Graphic45. 

Večino materiala za izdelavo sem našla na policah

 

 Šablone Spellbinders 

Papir Graphic45

Distress oxide blazinice

Aplikatorji za senčenje

Šablona čipke Sizzix

Nuvo tekoče perle

 

Komentarji