Rojstni dan

 V Mesecu Aprilu se bova z Andrejo lotili znamke Sizzx. Vse ustvarjalke jo poznamo. Njihovi strojčki in pripomočki so nepogrešljivi pri ustvarjanju.

Kakor sem že omenila je moj Sizzix strojček že dolgo pri hiši in resnično je odrezal že veliko papirja.

 Zadnje čase je postalo res težko izrezovati, ker mi ni več enakomerno odrezal šablone.Zato sem si kupila ploščo za natančno rezanje in star strojček spet brezhibno deluje.


Za prikaz sem si izbrala najbolj čipkasto šablono, ki jo imam. Šablono čipkastega prtička sem namreč prej kar težko uporabila

Pri uporabi plošče za natančno izrezovanje iz spodnjega sendviča odstranimo najtanjšo ploščo. Šablono sem izrezala dvakrat, tako da sem po prvem rezanju papir obrnila..

Če se vam dozdeva, da ni dovolj, obrnite list še enkrat.

 
Za odstranjevanje majhnih delcev papirja in tudi izreza iz šablone  je zame nepogrešljiv set, ki vsebuje ščetinast valjček, gobasto podlogo in šilo.


Šablono z izrezom položimo na penasto podlago in z ščetinastim valjčkom iz nje spravimo drobne izreze in tudi osnovni izrez, pri meni čipkast prtiček.


Po končanem valjčkanju v šabloni ostane res malo drobnih izrezov.
 

Tisti nekaj, ki vztrajajo pa potisnemo ven z šilom.

  
Takole izrezan motiv nato poljubno uporabimo na voščilnici.

Pri meni obvezno v kombinaciji z papirnatimi rožami.


Večino materiala za voščilnico najdete na poličkah Darilnice Klavdija.

Sizzix strojček Big shot
Magnetna plošča za natančno izrezovanje
set za čiščenje šablon
LemonCraft potiskan papir
Papir z teksturo
Bel 300g papir 
DL osnova za voščilnico
Lepina pištola
Papirnate rože
3D lepilni trak
Tekoče Nuvo perle

Komentarji