Praznična po skici

  Mesec je naokrog in tudi  mesec April začenjamo izzive  pri 52 Christmas Card Trowdown s skico . V tem mesecu sem naloge za izzive pripravila jaz in res bom vesela vsake, ki se nam bo pridružila pri ustvarjanju.

Pripravila sem vam zame zelo tipično postavitev. Na takšen način namreč sama največkrat sestavljam voščilnice.


Uporabila sem papirje in izreze okrasja LemonCraft. Oval za motiv pa je Marianne Design.


Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju čez celo leto.

Za 52CCT - SKICA


Komentarji

  1. Čudovit izziv in čudovita voščilnica. Me vleče, da bi ti sledila.

    OdgovoriIzbriši
  2. très élégante création Goga, les couleurs douces mettent cette jolie scène en valeur, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga, krasno skico si nam pripravila in tvoja čestitka je čudovita :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar