Jeans hlače za rojstni dan

 Vsaka dva tedna v Craft-alnici z Andrejama pripravimo novo nalogo. Za naslednja dva tedna smo se odločile, da se lotimo voščilnice v obliki oblačila. Prav zanimivo bo videti kakšne vrste oblačil nam boste pripravle.

Jaz sem se odločila za  jeans hlače.


Za takšne luštne hlače se kupijo že osnove, ampak jaz sem svoje poiskala na netu in jih izrezala sama iz belega kartona.

Fantovske hače so seveda še vedno aktualne, če so iz jeansa. Zato sem zgornji okrasni del izrezala iz LemonCraft- ovega papirja v videzu jeans blaga.

Dodala sem še žep poln orodja nekaj rožic in napis v čtni kodi Najlepšega para.


Okrasne šivena hlačah in žepu sem narisala z belim flomastrom v gelu.

Po navdih zavijte k Andreji L. in Andreji M.,  ki sta pripravile krasni voščilnici v videzu oblačila. Res sta se potrudile <3.




Sponzor naših izzivov v Aprilu je
 

 

Komentarji

Objavite komentar