Zaljubljena ptička

Kot bi mignil je minil februar in ker je res kratek sem skoraj pozabila na nalogo za izziv Papirčkarc. V FB skupini Papirčkarce imamo namreč vsak mesec nov izziv , novo nalogo. Za mesec Marec smo se odločile, da želimo videti ptice, vsaj eno, lahko pa tudi kar celo jato.

Pri zadnjem Altenew naročilu mi je Klavdija prijazno naročila zaljubljena papagajčka. Zanju sem izdelala pravo zaljubljeno gnezdo. Izdelala sem namreč voščilnico imenovano shadow box. Lepa, enostavna in zelo atraktivna za pogledat je.


Voščilnica je praktina tudi zato, ker je 3dimenzionala a zanjo ni potrebno izdelati škatle, pošljemo jo lahko namreč v navadni kuverti. Izdelana je namreč na navadno osnovo za voščilnice.

Večino materiala za izdelavo sem spet našla na poličkah 


Štampiljko Altenew

Reliefno šablono z listki Honey bee

Papir LemonCraft

osnova za voščilnice

bel papir

3d lepilni trak

Zlata svetleča folija

Lepilo

škarje

Komentarji

Objavite komentar