Tresočka

   Dobro jutro, sobotna jutra so rezervirana za praznične izzive pri 52 Christmas Card Trowdown. Andreja nam v Februarju izbere naloge in za zadnji izziv se je odločila, da se lotimo voščilnice na kateri bomo uporabile prozorno acetatno folijo.

Edina stvar, ki mi je prišla na pamet je bila tresočka. 

Tresočk ne izdelujem prav rada, jezi me, ker se notranji premikajoči elementi zatikaj za robove zalepljenih obrob, ker se naberejo na kup in se ne premikajo....

Pa sem jo vseeno izdelala.

 
A nista simpatična snežaka? Dobila sem ju v dar in priznam, da sem ju takoj uporabila <3.
Hvala Romana, res sta mi všeč.
 
 
Sizzixov izrez sem podložila z penasto ploščo, v notranjost pa natresla sqvine, izrezane srčke, zvezdice in steklene perle.

Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju čez celo leto.

Za 52CCT - Acetate 


Komentarji

  1. Tudi jaz imam podobne težave pri izdelavi tresočk. Ampak se vseeno splača, ker efekt je pa res lep. Tvoja voščilnica mi je všeč tudi zaradi zelo zelo lepega motiva.

    OdgovoriIzbriši
  2. oh Goga, que c'est chou, toute mignonne scène, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično tresočko si naredila.In snežaka sta res simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  4. What an awesome card, and yes loving the snowman along with you! Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar