Perlasto bleščeče vrtnice

  V mesecu Februarju  se bomo z Andrejo in Romano pod okriljem darilnice Klavdija poigrale z izdelki Ranger.

O Rangerju smo se že v lanskem letu obširno razpisale z pomočjo Mane. Veliko njihovih izdelkov namreč uporabljamo in brez dvoma imate prav vse na svojih ustvarjalnih mizah kaj iz njihove ponudbe. Če ne drugega so to Distress blazinice.

Tudi ta teden sem se poigrala z Perfect pearls prahci le. da sem jih tokrat nanesla preko prozornega praha za vroče embosiranje.


Zanimiv efekt, ki se najlepše vidi, če premikamo voščilnico. Zame netipične črne osnove sem se poslužila samo zato, ker se na njej ta efekt najlepše vidi.


Osnovo za odtis sem izdatno premazala z antistatičnim pudrom in nato večkrat odtisnila motiv rož.


Po odtisu sem posula prozoren embosing prah in ga pogrela z grelno pištolo.


Po odtisu sem nato z čopičem izdatno nanesla Perfect pearls rdeč in zelen prah.

Čopič uporabjam le za nanašanje perlastega praha, zato je tudi uničen (razcveten), ampak prav takšen je popolen za nanašanje.



Z zelo mehkim čistim čopičem sem na koncu počistila, pometla z papirja odvečni prah.

Po istem postopku sem nato dodala še napis vse najboljše.


Čopič z katerim sem očistila odvečen prah.

Da razbijem monotono črnino sem kartonček z odtisom podložila z zelenim potiskanim papirjem.

Na koncu sem dodala še nekaj rdečih Liquid pearls.

Večino materiala za voščilnico najdete na poličkah Darilnice Klavdija.


Komentarji

Objavite komentar