Novo leto celo leto

 Sobota zjutraj je pri meni že kar nekaj let rezervirana za Praznične voščilnice. 52jih izdelamo čez celo leto pri izzivu 52CCT in imamo tako decembra zalogo prazničnih voščilnic pripravljeno.

Druga sobota v mesecu je rezervirana za barvni izziv in Andreja L., ki januarja pripravčlja naloge je izbrala zanimivo barvno kombinacijo.

Rjava, turkizna in srebrna barva so se našle na njeni paleti.


Pripravila sem bogato okrašeno praznično voščilnico. Uporabila sem različne rjave potiskane papirje LemonCraft.

Božične zvezde so iz akvarelnega in pavs papirja. Oba sem pobarvala z Distress blazinico Peacock Feathers, potem pa jih posrebrila z srebrnim voskom.


Listke in vejice sem izrezala iz srebrne bleščeče folije. Napis Srčno, srečno je Najlepši Par.

Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju čez celo leto.

Za 52CCT - Barvni izziv

Komentarji

  1. Goga... yours is my favorite card of the week! I am always in awe of a gorgeous collage. The poinsettias are over the top. Just beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  2. oh que c'est élégant et mignon Goga, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga, čudovita im bogata je tvoja praznična voščilnica :-)) Všeč mi je, kako si uporabila izbrane barve ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga, Your card is gorgeous, so many beautiful details. Everything comes together beautifully.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar