Mavrična mandala

 V mesecu Januarju se bomo z Andrejo in Romano pod okriljem darilnice Klavdija poigrale z izdelki Waessen Creative.

Waessen Creative je dobavitelj vrhunskih izdelkov za ustvarjanje. V njihovi ponudbi najdete cel kup vodilnih proizvajalcev ustvarjalnih pripomočkov, so pa tudi nosilci lastne blagovne znamke za ustvarjalni material in pripomočke za ustvarjanje.

Med mojimi ustvarjalnimi pripomočki je kar nekaj njihovih izdelkov in pripomočkov za delo.

V drugi letošnji objavi sem se odločila, da vam predstavim komplet naprstnih aplikatorjev za nanašanje barve iz barvnih blazinic.

 Barvo največkrat nanašamo z velikimi aplikatorji ali z čopiči za make up, pa tudi z različnimi čopiči.

Za majhne detajle pa do prav priročni tile aplikatorji, ki so lepo zaprti v lični škatli.


Za vzorec sem izbrala stencil šablono z vzorcem mandale. Ker sem si zaželela mavrični nanos sem najlažje tanke črte različnih barv nanesla z majhnimi aplikatorji.


Uporabila sem Distress oxide barvne blazinice.


Barvanje sem začela iz sredine. Stencil šablono sem pritrdila z magneti na kovinsko ploščo.


Barvo po barvo, dokler mandala ni bila v celoti pobarvana.


Nato sem jo z škarjami izrezala po spodnjem robu in jo z 3D lepilnimi blazinicami prilepila na osnovo za voščilnice.


Na koncu sem le še nalepila nekaj kristalnih polperlic z pomočjo Nuvo tekočega lepila v svinčniku.


Material za voščilnico najdete na poličkah Darilnice Klavdija.

Komentarji

  1. Zanimivo. Lepo mandalo si si zamislila in ji izbrala dobro barvno kombinacijo. Hvala za vse povezave do pripomočkov, ki si jih uporabila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar