Craft-alnica #326. - Voščilnica v zadnjem trenutku

  Vsako drugo sredo za vas v Craft-alnici pripravimo nov izziv. Tokrat smo se z Andrejama odločile, da se lotimo  izziva na hitro. Saj poznate tisti trenutek, ko rabite voščilnico v zadnjem trenutku. Takrat sestavite nekaj z minimalno pripomočki in seveda z čim manj kompliciranja.


Voščilnica, katero izdelamo v petnajstih minutah. Zanjo sem uporabila štampiljko, rdečo Distress blazinico za odtis, rjavo za senčenje in pa osnovo za kartico.

Osnove za kartice,razglednice imam že dolgo doma. Pred leti mi je eno poslala Mateja - Keltika in bila mi je tako všeč, da sem si jih takoj kupila, uporabila pa seveda ne. Ker imam rada izdelane voščilnice tako, da jim okrasim tudi notranjost pa mi zaradi kratkega časa izdelave (15 minut) ne bi uspelo, so končno prišle na vrsto.


Z tole nalogo se v Craft-alnici za letošnje leto poslavljamo. Seveda pa se v Novem letu spet oglasimo z novimi nalogami. 

Vzele si bomo še malo dopusta, zato bo naš prvi izziv v novem letu šele 11. januarja.

Pridružite se nam pri ustvarjanju, po navdih pa lahko zavijete  k Andreji L. in Andreji M. pa še h Mojci, ki se nam je pridružila pri ustvarjanju. Vse tri so se potrudile in izdelale čudovite voščilnice.


Sponzor naših izzivov v Decembru je

Komentarji