CAS Božična zvezda

 V mesecu Decembru se bomo z Andrejo in Romano pod okriljem darilnice Klavdija poigrale z izdelki Altenew.

Altenew je znamka vrhunskih pripomočkov za ustvarjanje . Štampiljke, rezalne šablone, barve, barvice, blazinice za odtiskovanje, stencil šablone, embosirne srajčke... prav vse kar rabimo za izdelavo čudovitih voščilnic. Naša Andreja je pri njih opravila celo tečaj in tako postala tudi njihova promotorka. 

Za prvo nalogo sem posegla po čudoviti embosirni srajčki z reliefom Božičnih zvezd.


Čudovito bogata srejčka ne rabi dosti dodatkov zato lahko z njo hitro izdelamo CAS praznično voščilnico.


Rdeč kartonček sem najprej embosirala z embosing srajčko in sizzix strojčkom.

Tako dobljen reljef sem nato pobarvala z pomočjo Distress blazinico Lumberjack plaiq. Kar z celo blazinico sem podrgnila po papirju, da se je barva dobro prijela vogalov. 

 
Nato sem z Perfect pearls zlatim prahom in precej starim čopičem nanesla zlat prah še na prašnike božičnih zvezd.
 

Ostanke praha na čopiču sem nato še narahlo obrisala v reliefno izbočene liste.

Dodala sem še zelo lep Napis Najlepšega para izrezan iz zlate folije, za dodatno globino sem izrez podložila z tremi plastmi črnega papirja.

Osnovo sem izdelala iz črnega 300g foto kartona.

Material za voščilnico najdete na poličkah Darilnice Klavdija.


Komentarji

Objavite komentar