Voziček za deklico

  V mesecu Oktobru se bomo z Andrejo in Romano pod okriljem darilnice Klavdija poigrale z izdelki CreaLies.

Crealies ponuja cel kup kavalitetnih izrezovalnih šablon,takih za osnovne oblike pa tudi veliko šablon za različne škatle, pokončne voščilnice ...

Na zalogi imajo tudi nekaj štampiljk in pa lesenih osnov za okraševanje.

Za izziv sem si zadala izdelati voziček iz enostavne šablone kroga. no moj krog ima dodane drobne vijuge.

 

Kroge sem izrezala iz zadnjega, belega debelejšega lista, ki zaključuje sete potiskanih papirjev.

Iz vsakega, ki predstavlja stranico sem izrezala četrtino, da sem dobila stranska dela vozička. 


Iz ustrezno dolgega traka kartona sem nato naredila osrednji del vozička. Na vsaki strani sem naredila pregib in nato narezala valovit del, ker se takšen lažje prilepi na okroglo obliko stranice.


Za ročaj sem uporabila kar vatirano paličico, le skrajšala sem jo na pravo dolžino.

Voziček se okrasila z lepim nežnim LemonCraft papirjem.

Naredila kolesa in ustrezen pokrovček za voziček.


 Andreja je bila tako prijazna in mi je za voziček posnela še predstavitveni video posnetek.

 

 


Material za voščilnico najdete na poličkah Darilnice Klavdija.

 
 Veliko potrpjena
 

Komentarji

Objavite komentar