Prazniki pred vrati

V mesecu Oktobru se bomo z Andrejo in Romano pod okriljem darilnice Klavdija poigrale z izdelki CreaLies.

Crealies ponuja cel kup kavalitetnih izrezovalnih šablon,takih za osnovne oblike, pa tudi veliko šablon za različne škatle, pokončne voščilnice ...

Na zalogi imajo tudi nekaj štampiljk in pa lesenih osnov za okraševanje.

Ta teden sem se lotila precej klasične voščilnice za praznične dni. Hotela sem vam namreč pokazati kako krasne slimline šablone lahko dobite pri CreaLies. Sama jih imam na zalogi kar nekaj kompletkov, pa mi je med vsemi tale nazobčan skoraj najljubši.

 

Osnove za voščilnico sem odrezala z pomočjo valovitih škarji, ker tako velike šablone nimam.

 Nato pa sem za okrasitev uporabila Lemon Craft papirje Cozy Christmas. Iz tega seta sem izrezala tudi vse okraske razen božične zvezde.

 

Za lepljenje izrezov sem uporabila 3D blazinice in vroč vosek.


 

Tinino božično zvezdo in listke sem pobarvala akvarelno z Distress Oxide bazinicama. Dodala sem še malo zlatega leska z Delicato zlato blazinico.


Material za voščilnico najdete na poličkah Darilnice Klavdija.

Zlat bleščeč papir

Komentarji