Craft-alnica #325. - ZIMA BELA

 Vsako drugo sredo za vas v Craft-alnici pripravimo nov izziv. Tokrat smo se z Andrejama odločile, da se lotimo barvnega izziva.

Nalogo smo poimenovale ZIMA , ZIMA BELA in želimo, da izdelate voščilnico v pretežno beli barvi.

Odločila sem se, da se res držim le bele barve. Z Sizzix-ovo šablono bordure iz snežik sem izrezala dva dela, ki se prekrivata. Nato sem odrezala ustrezno osnovo za pokončno voščilnico. Na sprednjo stran sem nato prilepila prav tako belo embosiran papir z reljefom lesa. Na vse pa dodala še borduro snežink.



Uporabila sem še kristalne perle, ki sem jih nalepila na snežinke.

Pridružite se nam pri ustvarjanju, po navdih pa lahko zavijete  k Andreji L. in Andreji M. pa še h Katji Š., ki se nam je pridružila pri ustvarjanju. Vse tri so se potrudile in izdelale čudovite voščilnice.


Sponzor naših izzivov v Decembru je

Komentarji

Objavite komentar