Craft-alnica #324. - Reliefi

Vsako drugo sredo za vas v Craft-alnici pripravimo nov izziv. Tokrat smo se z Andrejama odločile, da se poigramo z embosirnimi srajčkami.
Nalogo smo poimenovale reljefi in želimo, da za ozadje pri voščilnici uporabite embosirno srajčko.



Za to nalogo sem izbrala Sizzix-ovo srajčko Doily, zelo lep relief v videzu čipkastega prtička.

Ker je srajčka le z delnim odtisom je krasna tudi za meni naj obliko voščilnice DL.
Čipkastemu ozadju sem dodala le še čudovito sončnico Najlepšega para in napis Čestitke iz Mavelu, ki sem ga podložila z kapa ploščo.


Nekaj tekočih perl in še ena voščilnica za rojstni dan gre v mojo škatlo. Malo že imam v mislih kam bo potovala, a šele naslednje leto.

Pridružite se nam pri ustvarjanju, če ste v dilemi pokukajte za navdih še k  Marini iz Mavelu, v oktobru je namreč sponzor naših izzivov in seveda k Andreji L. In Andreji M. Vse tri so se potrudile in izdelale čudovite voščilnice.




Komentarji