Movember ali nekaj moškega

 V oktobru se intenzivno ukvarjamo z rožnato barvo in ozaveščanju o raku na dojkah. V novembru pa so na vrsti moški in ozaveščanju o raku prostate. V naši deželi velko delamo na preventivi in prav je tako. Bolje preprečiti kakor zdraviti! Zato smo se v Papirčkarcah  odločile, da novembrski izziv poimenujemo kar Movember in se v ta namen lotimo moških izdelkov.

Seveda je pri meni to voščilnica.


Pred časom sem izdelala tole voščilnico in naj vam povem, da je bil slavljenec navdušen.

Sem pa v tistem času izgubila ( beri izbrisala ) vse svoje vodne žige, zato tokrat fotografija brez Klavdijina logotipa. Sem jo že pridobila nazaj, tako, da tole res izjemoma.

Uporabila sem prekrasne papirje z morskimi valovi in motivom lesa.

Tuna pa sem natisnila in potem ročno pobarvala.


 

 Material za voščilnico najdete na poličkah Darilnice Klavdija.


 

Komentarji