52CCT - Srnica

 Dobro jutro, sobota je in zato čas za praznično voščilnico pri 52Christmas Card Trowdown. V tretjem tednu meseca se lotimo določene teme. Majda  nam je izbrala zanimivo zimsko temo za voščilnico.Poimenovala jo je praznična bitja.

Na veliko prazničnih voščilnicah srečamo različne živali in jaz sem se odločila za srnico.


Tokrat sem na praznični voščilnici združila veliko meni ljubih elementov. Čudovite potiskane papirje, rože izrezane iz papirja in tekoče perle, Pa, da ne pozabim izrezovalne šablone Najlepšega para.


                                          Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju.

Za 52CCT - Christmas critters


                                                                  Galerija Najlepši par



Komentarji

  1. Draga Goga, prav vse si dodala, kar imam tako zelo rada tudi sama, ša barve :-)
    Hvala za navdih, ki ga deliš s svojo čudovito praznično voščilnico.
    Naj bo praznično obarvan tvoj vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Goga, kot je že napisala Majda, si s svojim izborom za voščilnico
    pričarala čudovito praznično idilo.
    Seveda je srnica ena tistih prazničnih bitij, ki naredi praznike še lepše.
    Želim ti lep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  3. oh Goga, un amour d'esprit vintage, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Naredila si naravnost ne samo praznično temveč tudi pravljično lepo voščilnico. Z njo si me pošteno navdušila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar