52CCT - Hiška v gozdu

  Dobro jutro, sobota je in zato čas za praznično voščilnico pri 52Christmas Card Trowdown. V četrtem tednu meseca se lotimo določene teme. Majda  nam je izbrala zanimivo nalogo zadnjo za voščilnico. Tic - tac - toe.

Razpredelnica nam daje možnost izbire, Nalogo si lahko izberete navpično, vodoravno ali po diagonali.

Jaz sem si izbrala srednjo navpično vrstico.

 

Uporabila sem vzorčast papir na katerem je srnjak in cvetove posula z bleščicami.


 

Priznam, da takšne naloge niso moje najljubše, vedno se mi namreč zgodi, da dodam kakšno stvar preveč in tako ne sledim več navodilom. Upam, da mi je tokrat uspelo.

Za 52CCT - Tic-Tac-Toe




Komentarji

  1. Draga Goga, več kot uspelo :-) Tudi meni ponavadi malce nagaja kakšen "preveč" element, tokrat sem že dodajala bleščice, ko sem ugotovila, da jih ne smem ;-) Še sreča, da sem lahko popravila.
    Hvala za navdih in tvoje čudovite oktobrske izdelke, s katerimi si odgovorila na moje izzive.
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. oh ce qu'elle est belle Goga, magique scène biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga... your card is a feast for the eyes. Love all the elements. Thanks so much for the invite to GD this week!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar