Mavrični čopič

   V Septembru se bomo z Andrejo in Romano pod okriljem darilnice Klavdija poigrale z izdelki WOW. Večino njihove ponudbe zajemajo prahci za vroče embosiranje, k temu pa spadajo tudi grelne pištole in ostali dodatki za vroče embosiranje.


Med raziskovanjem po njihovem blogu sem naletela na zanimivo tehniko kombiniranja embosing praha z barvanjem z alkoholnimi markerji.


 Za to tehniko sem posegla po belem embosing prahu z res velikimi zrni, ker sem rabila resnično debel nanos.

Najprej sem z embosirno blazinico kar na papir nanesla embosing medij.


Po njem sem potresla bel embosing prah, grela z vročo pištolo, da se stopi in še parkrat ponovila postopek, da je nanos res debel.


 Na koncu sem dobila bel nanos podobno kot če bi barvo nanesla z čopičem.

Nato sem po embosirnem nanosu z alkoholnimi markerji pobarvala mavrico. Vse skupaj sem potem spet grela z vročo pištolo, da so se robovi barvanja malo zakrili.

Na barvito mavrico sem nato z lepilo v svičniku Nuvo nanesla lepilo, po njem potresla kosmiče pozlate in višeč odstranila z čopičem.

Vse skupaj sem na koncu samo še okrasila z Spelbindesovim čopičem in rožicami in napisom Najlepšega para.


Material za voščilnico najdete na poličkah Darilnice Klavdija.

 

Komentarji

Objavite komentar