Marmoriranje na voščilnici

 V Septembru se bomo z Andrejo in Romano pod okriljem darilnice Klavdija poigrale z izdelki WOW. Večino njihove ponudbe zajemajo prahci za vroče embosiranje, k temu pa spadajo tudi grelne pištole in ostali dodatki za vroče embosiranje.

Po njihovih izdelkih smo posegle že večkrat, zato sem tokrat naredila malo raziskavo in našla tudi drugačne a vseeno zanimive tehnike in izdelke.


 Marmoriran izgled sem dobila z mešanjem različnih barvnih prahcev. 


Za izdelavo rabimo tri ali več različnih barvnih prahcev. Grelno pištolo in kos peki papirja. Ja, tistega, ki ga navadno uporabljamo za peko biskvitov, keksov ipd.

 Odrezala sem ga v velikosti voščilnice in ga prav tako prepognila kakor voščilnico.


Prahce nato kar obilno potresemo po peki papirju, tako, da dobimo precej debelo plast.

Bolj je plast prahcev debela lepše se potem stopljeni prelivajo v vzorček.


Nanos prahcev nato pokrijemo in grejemo z grelno pištolo preko papirja. Za takšno tehniko je fino imeti dvostopensko grelno pištolo. Grejemo dolgo in od blizu, da se začne papir že rahlo smoditi.

Dobro pogret papir nato odkrijemo, ker je prah stopljen in gost se z papirjem rahlo dvigne in ustvari marmoriran izgled. Če niste zadovoljne enostavno pokrijete z peki papirjem nazaj in še dogrevate.


Ko se stoplen prah ohladi, a z pomočjo nečesa tankega, ( sama sem uporabila slikarsko lopatico za nanašanje paste) rahlo privzdignemo nanos z peki papirja.


Ta nanos sem nato kar z navadnim lepilo prilepila na osnovo za voščilnico. Dodala sem še napis, prav tako vroče embosiran in nekaj tekočih Nuvo perl.

Material za voščilnico najdete na poličkah Darilnice Klavdija.

 
Peki papir doma v predalu!

Komentarji

  1. Tukaj pa je bilo kar nekaj dela. Končni izdelek pa je fantastičen. Vsekakor bo tole za sprobati.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar