Dobrodošel mali princ

 Voščilnice za rojstvo so nekaj, kar je krasno imeti tudi na zalogi. Tako sem si eno takšno izdelala z pomočjo papirjev Sweet Baby boy.


Ugotavljam, da se letos, kar precej držim modre barve. Mogoče je vzrok temu tudi to, da smo poleti dobili v družino še enega krasnega fantička, ki dela družbo starejšemu bratu.


Prešnjič sem vam obljubila, da bom v septembru poskušala izdelati čim več rožic iz foamirane pene in zato sem se za to voščilnico lotila vrtnic.

Belo peno sem pobarvala z modro Distress oxide blazinico Mermaid Lagoon.


Tudi preostale rože so izrezane iz foamirane pene.

Material za izdelavo najdete v  Darilnici Klavdija.

 

Komentarji

  1. Ooh Goga draga. Ko sem videla tvoj naslov, sem najprej pomislila, da sem sama objavila prehitro svojo objavo. Ima točno takšen naslov. :)
    Čudovita dobrodošlica za malega princa. In te tvoje bogato okrašene voščilnice s foamiraniMI rožami so mi preprosto woooow! Vrtnice so prekrasne in tudi ostali cvetovi. Ti res znaš to narediti, da je bogato, elegantno in tako lično! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar