Craft-alnica #320. - BUČE

 Jesen ostaja tema Craft-alnice v septembru. Za naslednja dva tedna smo si zaželele, da izdelate bučo ali pa na voščilnici uporabite vsaj dve buči.

Buče so ponavadi oranžne, pa zelene ene lepe svetle smetanaste barve. Jaz pa sem se tokrat odločila, da zavije malo iz standardnih barvnih zapovedi. Buče sem pobarvala v modro vijoličasti kombinaciji.


Buče sem izrezala z sizixovimi šablonami v štirih plasteh. Vijolična svetlo modra siva in bela.

Iz foamirane pene sem poskušala izdelati še cvet buče.


Za ozadje sem uporabila slimline osnovo in papirje LemonCraft.

Po navdih pokukajte še k Andreji L. in Andreji M., pa k MijiS, ki se je prijazno odzvala povabilu za gostovanje v izzivu.

Zelo lepe izdelke so pripravile.

Komentarji

  1. Zelo mi je všeč tvoja bučka nenavadih barv :-)) Krasna voščilnica ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar