Velika škatla presenenečenja

 V Avgustu bomo z Romano in Andrejo posegle po izdelkih Crafty Moly, Laserove Love in Scrapinec Če posegam po njihovih izdelkih so to največkrat laserski izrezi, ogromno prelepih imajo v svoji ponudbi.

Vendar pa sem tokrat izbrala velko osnovo za Explosion box - škatlo presenečenja Crafty Moly. Te škatle so res krasno darilo pa tudi izdelava je prav zabavna.


Osnovo sem okrasila kakor še velikokrat z krasnimi papirnatimi rožami in listki.


Za okrasitev sem uporabila prelep roza papir z zlatimi pikami Craft Passion in zlat bleščeč papir.


Sredino škatle sem tokrat pustila prazno, navada je namreč, da prav sredino najbolj okrasimo in dodamo še kakšen 3D element katere najdemo ravno pri Crafty Moly. Tokrat smo na sredino postavilo škatlo z zapestnico Pandora. Prav zato sem izbrala osnovo za škatlo velikosti 14 x 14 x 14.



Material za voščilnico najdete na poličkah Darilnice Klavdija.

 

Komentarji