Craft-alnica #317. - SONČNI ZAHOD

Poletje je v polnem zamahu in tudi v Craft-alnici se ne moremo posloviti od poletnih tem. Še vedno pod vtisom prekrasnih sončnih zahodov smo si zaželele, da naslednja dva tedna na svojih voščilnicah uporabite barve SONČNEGA ZAHODA.

 
Seveda sem se tudi jaz pri ustvarjanju lotila krasnega sončnega zahoda. Vendar sem pri tem pozabila, da je Andreja v ta namen pripravila tudi barvno tabelo in tako dodala nekaj barv preveč.
Zato sem se lotila naloge na novo in iz protesta tokrat nisem naredila sončnega zahoda, ampak sem se zatekla  v svojo varno cono in posegla po rožicah. Sem pa vse skupaj pobarvala v zahtevanih barvah.


Luštni tile Sizzixovi napisi, pa prav uporabni tudi.
 
Voščilnice za izziv izdelujemo po tejle barvni paleti:
 

 Po navdih pokukajte še k Andreji L. in Andreji M. in k Tini Z., ki se je prijazno odzvala povabilu za gostovanje v izzivu.
Zelo lepe voščilnice so pripravile.



Komentarji

  1. ampak je prekrasno poletna tudi ta, super kombinacije so tole!

    OdgovoriIzbriši
  2. No to bi pa jaz posvojila, krasna je

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga, lepo si uporabila barve sončnega zahoda in naredila čudovito voščilnico 🧡

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar