52CCT - Smrečica

 Dobro jutro, sobota je in zato čas za praznično voščilnico pri 52Christmas Card Trowdown. V drugem tednu meseca se lotimo barvnega izziva. Branka nam je izbrala zanimiv in pa precej klasičen barvni duet.

 Na praznični voščilnici želimo videti  zeleno in belo  barvo.


Zelo rada imam takšne izzive, zanje rada posežem po pripomočkih, ki že precej dolgo domujejo v moji ustvarjalnici.

Embosirne srajčke in šablona smrečice sta osnovni pripomoček za voščilnico.


Smrečico Najlepšega para sem okrasila z majhnimi kroglicami iz stiropora, da sem jih lažje pritrdila sem jih prerezala na polovičko.

dodala sem še trak zelene čipke in embosirano borduro rahlo pobarvala z zeleno distress barvno blazinico.

Pridružite se nam pri barvnem ustvarjanju.

Za 52cct - barvni izziv




Komentarji

  1. Smrečice, smrečice .... kako lepa je tvoja verzija voščilnice :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. oh la la comme elle est élégante Goga...biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar