Metuljčki

 Pa je prišel mesec Maj in v Fb skupini Papirčkarce smo za vas pripravile nov mesečni izziv. Čisto pomlado smo ga obarvale, saj smo si zaželele na vaših izdelkih videti metulje.

Metulčki tudi v naravi že lepo preletavajo travnike in gozdove. Moji pa so poleteli po barvitem čopiču.


Čopič je iz zadnje kolekcije Spelbindersovih šablon. Zanj sem uporabila rdeč in nežno rumen papir z teksturo in eko karton.

Ozadje sem pobarvala z Funky fossil stencil šablono in Distress oxide blazinicama aged mahogany in fossilized amber. Uporabila sem akvarelni papir Florence in DL osnovo za voščilnico.

Napis je Tinin - Najlepši par. Tudi metuljčki in drobne rožice so iz njene trgovince. V sredino rožic sem nanesla Nuvo tekoče polperle Stone.


Pokukajte še k Andreji in Romani, metuljčki so priletelni tudi na njuna bloga.

Material za izdelavo najdete v  Darilnici Klavdija.

Galerija Najlepši par


Pomladan galerija Najlepši par

Komentarji

  1. Oooh Goga, kako je pa lepa tvoja voščilnica!
    Čudovito si pobarvala pomladne dni v maju s svojim čopičem in metulji.
    Navdušena! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar