52CCT - praznična voščilnica v treh nivojih

  Dobro jutro, sobota je in zato čas za praznično voščilnico pri 52Christmas Card Trowdown. V zadnjem tednu meseca se lotimo  različnih tehnik izdelovanja voščilnic. Tokrat izdelujemo voščilnico v treh nivojih.


Bodiko sem z zlatim prahom embosirala na akvarelni papir. Liste sem nato pobarvala z vodnim čopičem in zeleno Distress barvo katero sem z bazinice odtisnila na akrilni blok za odtiskovenje štampiljk.


Tako pobarvan odtis sem nato z ravnilom in olfa nožem, ki je zame osnovni pripomoček za rezanje razrezala v tri kvadrate. Podožila sem jih z zlatim bleščečim papirjem. Enega na drugega sem nato nalepila v treh nivojih z 3D blazinicami.


Na koncu sem dodala še zlate bleščeče tekoče polperle.

Tehnika mi je bila tako simpatična, da sem se lotila še ene takšne voščilnice, zanjo pa sem uporabila le prelep praznični papir iz kolekcije Lemon Craft.



Da vam olajšamo izdelavo naloge za teden še vidoposnetek.


  

Komentarji

Objavite komentar