Velikonočni zajček v lončku

 V aprilu se bomo v Darilnici Klavdija z Andrejo in Romano lotile različnih projektov na temo Velike noči.

 Vsako leto si izdelam nekaj za okrasitev praznične mize. Letos se nam bo pridružil zajček. Mandi jih je klicala moja tašča in bili so njene najljubše živali.


Moj mandi se je skril v luknjo. Na varno, da se ga kdo ne loti, revčka.


Z vročim voskom sem v majhen lonček za rože nalepila travico izrezano iz filca v zeleni barvi.


V lonček sem nato natlačila v kroglo zmečkan list papirja, saj je bil lonček preglobok in preširok za kroglico katero sem uporabila za zadnjico zajčka.


Na sivo pom-pom kroglico sem z vročim voskom pritrdila še manjšo belo kroglico in tako dobila zadek (ritko) zajčka. Na travico iz filca sem nalepila tudi narcise izdelane iz foamirane pene.

Na papir v lončku sem nanesla vroč vosek in po njem posula droben pesek, da sem zakrila papir.

Iz sivega in rožnatega filca sem nato izrezala nogice, v stvari podplate zajčka.


Nogice lahko izrežete z primerno šablono za blazinice pa uporabite šablono kapljic. Filc se lepo reže tudi na Sizzix strojčku.

Takole moja dekoracija je končana. Seveda lahko zanjo uporabite tudi cofke iz volne, za travo pa papir, če ni drugega pri hiši.

Uživajte pri ustvarjanju.

Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija.

Komentarji

  1. ooo kako čudovit aranžma ❤️ Zajček se je od samega veselja velike noči kar malce skril :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar