Craft-alnica #308 - Stencil (plastična ) šablona

  Dva tedna sta za nami in spet smo tu z novo nalogo za izziv Craft-alnice. Želimo si, da na svojih voščilnicah uporabite stencil plastične šablone. Stencil šablone so krasen pripomoček za okrasitev papirja z različnim mediji. Sama jih zelo rada uporabljam, zato je izbira motivov pri meni zelo bogata.


Sodelavka me je prosila za voščilnico in takole sem ozadje popestrila z stencil šablono in Distress oxide blazinicami.


 Sončnice sem izdelala iz akvarelnega papirja.


Pridružite se nam v izzivu Craft-alnice. Po navdih zavijte k Andreji L., Andreji M.  Lepo sta uporabili stencil šablone.

Komentarji

  1. Ooh, Goga. Koliko sonca in pozitive si prinesla s svojo sončno amerikanko.
    Vidim, da ti je ta oblika res pri srcu. In te vedno inspirira za nove in nove izzive.
    Prečudovita je. In všeč mi je stencil ozadje, ki je tako nežno.
    Pozdravček in veselo cvetno nedeljo želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si uporabila stencil šablono :-))
    Zelo lepo voščilnico si naredila. Sončnice so čudovite ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar