52CCT - Praznične lizike

  Dobro jutro, sobota je spet rezervirana za praznično voščilnico pri 52 Christmas Card Trowdown. Zadnja v vrsti za izziv je tehnika in odločila sem se, da se lotimo EMBOSS RESIST tehnike.

Tehnika pri kateri na osnovo najprej  z embosing blazinico odtisnemo motive, pri meni so to lizike. Posujemo z embosing prahom, uporabila sem prozornega, da so lizike ostale v beli barvi osnove. Pogrela sem z vročo pištolo (podganco). Šele čez to sem nato pobarvala rdeče ozadje.


Lizika je iz kompleta Najlepši par, medena hiška. Joj Tina , tale je res že precej stara?

Tudi napis in bodika sta njihova.

Zato voščilnico lepim še v galerijo Najlepšega para.

Za 52CCT - Emboss resist

Komentarji

  1. ooo kako čudovito praznično voščilnico si naredila :-)) Krasno si se lotila tehnike.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar