52CCT - Ledene snežinke

  Dobro jutro, sobota je in zato čas za praznično voščilnico pri 52Christmas Card Trowdown. V drugem tednu meseca se lotimo barvnega izziva. Izbrala sem nam  zanimiv barvni trio.

 Na praznični voščilnici želim videti modro, belo in srebrno barvo. 


Z tremi različnimi modrimi odtenki sem pobarvala list akvarelnega papirja. Ko se je dobro posušil sem odtisnila štampiljko z pisavo namočeno v belo barvo. Spet sem čakala, da se posuši, šele nato sem odtisnila snežinke z embosing blazinico in jih posula s srebrnim prahom.


Dodala sem še napis odtisnjen z modro blazinico na pavs papir.

Aja seveda, pri meni še nepogrešljive nuvo tekoče perle.

Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju za

 52CCT - Colour


Komentarji

  1. Love your card: the watercolor background and the nuvo drops

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito praznično voščilnico si naredila 🧡 Lepe barve si izbrala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa praznična kombinacija in ti si jo lepo in bleščeče uporabila. Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. oh wow Goga, elle est tres élégante et scintillante, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar