52CCT - Aprilska skica

  Sobotna jutra so tudi v letošnjem letu rezervirana za praznične objave pri 52Christmas Card Trowdown. V Aprilu sem izzive za vas izbrala jaz in res upam, da se boste ob ustvarjanju z nami zabavale.

Skica je precej enostavna in prav to daje veliko možnosti za uporabo. Saj veste, da naše skice lahko obračate in prirejate tako dolgo, da je iz izdelka še vedno videti kakšna je prvotna postavitev.

Bo šlo?


Takole sem se jaz lotila slimline klasnične vintage voščilnice.

Štampiljke so iz lanske kolekcije Stempers Anonimouse, pobarvala sem jih z Distress blazinicami v akvarelni tehniki. Zato sem odtis naredila na akvarelni papir.


Na fotografiji je res težko ujeti rahlo bleščeče kapljice, ki sem jih dobila z pomočjo Perfect perls praha zamešanega z vodo.

Za 52CCT - skica

Komentarji

Objavite komentar