Velikonočni zajček

 Pomlad je počasi prišla v naše kraje in z pomladjo priskakljajo tudi zajčki in piščančki. Barvamo jajca in pečemo potice.

Sama se Velikonočnih voščilnic ne lotevam v velikem številu, kakšno izdelam za domače. Eno pa za mojega vnuka, ki bo kmalu imel družbo.

Prav zanj sem izdelala tega navihanega zajčka z pirhi.

V FB skupini Papirčkarce imamo namreč nov mesečni izziv in poimenovale smo ga Velika noč.


Zajčka sem odtisnila z črno blazinico na akvarelni papir. Izrezala sem ga ročno z škarjami in pobarvala z akvarelnimi barvicami in vodnim čopičem.

Potem pa sem se lotila še ozadja. Oblake sem pobarvala z Distress modro blazinico in stencil šablono MD oblakov.


Za osnovo sem uporabila rumen papir z teksturo.

Pokukajte še k Andreji in Romani in Andreji L. ter  k Barbari B,. ki sta ta mesec naši gostji v izzivu.

Material za izdelavo najdete v  Darilnici Klavdija.

Komentarji

Objavite komentar