Zimska pravljica


 Pozdravljene v Novem letu. Naj bo srečno in zdravo, ter polno ustvarjalnih idej.

Mesec je naokrog in v FB skupini Papirčkarce smo za vas pripravile nov izziv, novo nalogo.

Želimo, da nam pokažete zimsko pravljico.

 
Uporabila sem štampiljko Colorado Craft Company Snow happy.
Ozadje sem pobarvala z Distress oxide blazinicami in čopičem za make up. Motiv pa pobarvala z akvarelnimi barvicami.
 
   
Preko vsega sem nato našpricala belo tempero za snežinke.
Uporabila sem še lep izrez iz eko kartona z vijugami za popestritev voščilnice.
 
Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija.

Komentarji

  1. Tvoja zimska pravljica je zelo lepa.
    Vse dobro ti želim v novem letu 🍀

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Goga, tako zelo ljubko voščilnico si namenila Veseli hiški.
    Hvala iz srca! Naj bo tvoje/naše leto 2022 tako umirjeno, srčno in radostno, kot je tvoja voščilnica, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako pravljično lepa je tvoja voščilnica. Res zadiši po snegu, ko ju opazuješ. Lepo si okrasila galerijo Vesele hiške. Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo lepa zimska voščilnica. Čudovito si pobarvala motiv. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar