Starinska vintage voščilnica

 V Februarju smo se z Andrejo in Romano odločile, da se lotimo starinskih voščilnic. Vintage je res vedno priljubljen stil ustvarjanja.

 
Za osnovo sem vzela DL voščilnico v krem barvi. Nanjo sem nalepila list z vzorcem lesa iz kolekcije Paper Fairytale. Iz Eko kartona sem izrezala čipkast krog in nanj nalepila fotografijo sestric Marianne design.


Na vzorčast list sem z stencil šablono in teksturno gloss pasto nanesla reljef vrtnic. Nalepila sem še nekaj dekorativnega lepilnega traku.
    Za okrasitev sem uporabila papirnate roževlakna sisala.
Robove sem senčila z Vintage photo Distress blazinico in aplikatorjem.

Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija.

Komentarji

  1. Krasna je. Te vintage voščilnice smo se včasih pogosteje lotile izdelovati.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar