CAS voščilnica

Novo leto sem začela z štampiljkami. Prve so se na moji mizi znašle štampiljke Colorado craft Company. Prejšnjič sem barvala srnico in zajčka, tokrat pa prikupne prijatelje iz seta Better Together.

Štampiljko sem odtisnila na DL osnovo iz akvarelnega papirja. Odločila sem se namreč, da izdelam enostavno CAS voščilnico le iz ene plasti.

Rob vošilnice sem zaščitila z Washi lepilnim trakom, nato pa z pomočjo naprave za natančno odtiskovanje odtisnila motiv prijateljev in napis.

 


Motiv sem prekrila z izrezom iz pavs papirja. Prilepila sem ga z pomočjo začasnega lepilnega traka. (tak izrez potem spravim k štampiljki in ga lahko večkrat uporabim za maskiranje).


Z tako prekritim motivom sem se lahko lotila barvanja ozadja. Ozadja rada barvam z čopiči za make up in Distress oxide blazinicami.


Na koncu sem le še pobarvala prijateljčke. Tudi njih sem barvala z Distress oxide blazinicami in vodnim čopičem.

Ves material nadete v 

This image has an empty alt attribute; its file name is logo-darilnica-klavdija-1.png

Komentarji

  1. Krasna voščilnica in zelo uporaben nasvet.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica. Zelo lepo si pobarvala motiv. Všeč mi je tudi napis.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar