52CCT - Januarski barvni izziv

 Dobro jutro, sobota je in zato čas za praznično voščilnico pri 52Christmas Card Trowdown. V drugem tednu meseca se lotimo barvnega izziva.  Andreja si je izbrala zanimivo barvno kombinacijo. Na praznični voščilnici želi videti 3 odtenke rjave barve.


Lotila sem se enostavne voščilnice. Na eko karton iz katerega je narejena tudi osnova za voščilnico, sem odtisnila precej staro štampiljko Inkadinkado  koče v gozdu. Dodala sem še napis in rjav trak iz satena.


Eko karton z odtisom sem podložila še z temno rjavim foto kartonom in vse skupaj nalepila na papir z vzorcem kara. Vse v rjavi in beli barvi.

Bela in črna barva sta poleg zahtevanih barv v izzivih dovoljeni, da le nista prevladujoči.

Za 52CCT - Colour

Komentarji

  1. si simple et si élégant, j'aime beaucoup, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful card with a very peaceful atmosphere

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga, kar oči sem si odpočila ob pogledu na tvojo praznično voščilnico! Tako lepo si združila vse elemente, da se mi kar smeji.
    Pošiljam velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar