Praznični obesek

 To, da imamo v naši mali ustvarjalni deželici svoje štampiljke in izrezovalne šablone ni več nič novega. Smo pa k bogati izbiri ustvarjalnega materjala dodali še krasne potiskane papirje, ki jih je za ustvarjalni svet pripravila Aleksandra. res so lepi, praznični, ravno prav starinski in pocukrani, da z njimi lahko ustvarjamo prave Shabby umetnine.

Komplet papirčkov vsebuje vse, da izdelate krasno praznično voščičnico ali dekoracijo.


Seveda je bilo treba hito prijeti škarje in lepilo, da je prvi izdelek je že narejen.


Kje drugje kakor pri Klavdiji sem našla krasen 10 cm velik obroč za vezenje. Uporabila sem ga za osnovo obeska.

Na zadnjo stran notranjega kroga je nalepljen motiv venčka, na zunanji strani pa motiv dekoracije z svečkami.


Ker je obroč visok 1 cm, sem motiv podprla z 3d blazinicami. Več sem jih nalepila eno na drugo, da sem dobila željeno velikost. 

Ves material za voščilnico, tudi krasne Aleksandrine papirje sem našla na poličkah Darilnice Klavdija.

Komentarji

  1. Wauuuu, super ideja kako uporabiti izrezke. Fantastičen obesek si naredila!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar